Närgånget






Kommentarer

  1. Vilka läckra närbilder...så intressant att se alla detaljer.

    SvaraRadera
  2. Christina: :) De var så väldigt välgjorda, de här statyerna, så jag kunde inte låta bli att krypa lite närmare.

    SvaraRadera
  3. Tjusigt! Det är många detaljer man ser genom kameralinsen som man annars inte skulle upptäcka...
    Ser också att du ändrat utseende på bloggen medan jag vandrat i fjällen, fint:)

    SvaraRadera
  4. Billan: Tack! Ja, jag är ju sådan att jag inte kan låta bli att klåfingra i mallen så fort jag får tillfälle. Roligt att vi Blogger-bloggare har lite fler möjligheter till det nu för tiden. Mallarna var ganska trista förut.

    Hoppas att du haft en riktigt skön fjällvandring!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Det är alltid lika spännande att få veta vad någon tycker. Markera Namn/URL om du inte har något Google- eller Bloggerkonto. Har du ingen URL så räcker det att fylla i namn. Eller alias. Du kan vara anonym också om du vill.

Populära inlägg