Ebenholtsmelamin





Kommentarer

  1. Den är urhäftig med sin svarta färg. Har du haft den länge?

    SvaraRadera
  2. Randiga Tråden: Mina föräldrar köpte den och jag fick den för att jag älskade den så mycket...

    SvaraRadera
  3. Urläckert! Och jag älskar verkligen melamin. Så pass att jag tagit för (o)vana att äta morgonfilen med min melaminsked. Filen smakar inte gott längre om jag inte får ha min vita sked med orange och bruna blommor på...

    SvaraRadera
  4. IET: Jag tycker att du ska unna dig att äta filmjölken med din vita melaminsked med orange och bruna blommor på, utan att ens tänka tanken att det skulle vara en ovana. :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Det är alltid lika spännande att få veta vad någon tycker. Markera Namn/URL om du inte har något Google- eller Bloggerkonto. Har du ingen URL så räcker det att fylla i namn. Eller alias. Du kan vara anonym också om du vill.

Populära inlägg