Lavering





Kommentarer

  1. Så snyggt!
    Jag antar att det är rinningar på ett putsad yta?
    Den övre bilden ser ut som två figurer som går på en blöt och regnig gata...

    SvaraRadera
  2. Christina: Helt rätt. Det är växthusväggen till Gamla Orangeriet vid Bergianska.

    SvaraRadera
  3. Og jeg som trodde det var gamle Sergel hadde malt noe på veggen! :)

    SvaraRadera
  4. Anita: Inte då! :-) Jag ser stammar. Stammar i gryningsljus. Speglingar i stilla vatten.

    SvaraRadera
  5. Snygga abstrakta bilder. I dem finns det mycket för fantasin att jobba med.

    SvaraRadera
  6. Skulle kunna vara björkar också

    SvaraRadera
  7. Staffan H: Jag såg dem på långt håll och objektivet var där före mig...

    Ninna: Alar?

    SvaraRadera
  8. "Lavyrerna" suger åt sig blicken.
    Kommer på mig med att återvända till dem hela tiden!

    SvaraRadera
  9. Björknäver, inte alar.
    Motivsökande kamera...

    SvaraRadera
  10. Ninna: Aha! Närbild. Jo. Gummisnodd!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Det är alltid lika spännande att få veta vad någon tycker. Markera Namn/URL om du inte har något Google- eller Bloggerkonto. Har du ingen URL så räcker det att fylla i namn. Eller alias. Du kan vara anonym också om du vill.

Populära inlägg