Jag har hittat slutet!

Kolla här!

Kommentarer

  1. Ha, vad kul!! Den där kan man ju känna sig träffad av.

    Nu ska jag gå ut och leka!

    SvaraRadera
  2. Jag som trodde internet var oändligt!
    Hur hamnade du där - av en slump?
    Margaretha
    som inte tänker besöka någon men nyss blivit besökt...

    SvaraRadera
  3. Monet: Bra! ut och lek med hussen och Dessi!!! kram!

    em: Om man som jag sitter uppkopplad vid datorn dagarna i ända, så når man uppenbarligen slutet på Internet någon gång. Vilket gladde mej. Jag tog en lunchpromenad - och lekte lite...

    Att bli besökt går lika bra som att besöka!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Det är alltid lika spännande att få veta vad någon tycker. Markera Namn/URL om du inte har något Google- eller Bloggerkonto. Har du ingen URL så räcker det att fylla i namn. Eller alias. Du kan vara anonym också om du vill.

Populära inlägg